TouchPoint kassesoftware

De fleste leverandører af kassesystemer vil, i lighed med andre brancher, nok være tilbøjelige til at hævde at lige netop deres produkt overgår alle andre.

Det er ikke en diskussion vi har nogen intentioner om at rode os ud i. Ikke mindst fordi der nok er mere end hundrede konkurerende systemer på markedet bare i Danmark. Og ingen, heller ikke os, kan med rette hævde at have andet end yderst begrænset indsigt i hvad andre kan tilbyde.

Dog kan vi med nogenlunde sikkerhed sige at TouchPoint skiller sig ud fra mængden på flere centrale områder;

 Der er ingen former for periodiske og obligatoriske udgifter til software- eller serviceabonnementer. Eller sagt på en anden måde; ud over anskaffelsessummen er du ikke forpligtet til at betale hver måned for at anvende et system som i realiteten aldrig bliver dit.

 TouchPoint er ikke modulopbygget. Det vil i realiteten sige at hvis du investerer i programmet får du ”den fulde pakke”, uanset om du bare skal bruge det til en simpel tablet løsning, eller det skal indgå i en større netværks installation. Dermed også sagt at du kan vælge at udnytte programmets mange funktioner i den takt som din forretning udvikler sig uden løbende at skulle købe tillægsmoduler.

 Programmet kører lokalt på kasseterminalen og er ikke afhængig af internetforbindelse eller en server.

 Der er fri tilgang til nye opdateringer de første to år efter anskaffelse.

 Der er nogenlunde frit valg mht. hardware. Vi kan selvfølgelig tilbyde flere typer af touchterminaler. Men har du selv en Windows terminal eller tablet som du ønsker at få softwaren installeret på, er det som udgangspunkt også ok.

 TouchPoint kan selvfølgelig også interagere med alle ICRTouch’s øvrige software produkter (en del af dem kan du også finde beskrivelser af her på siden). Men udover det er der også mulighed integration til adskillige andre programtyper.

TouchPoint og de spørgsmål vi oftest møder

- Hvad koster programmet?

 "5.950,- (pr. 1 Januar 2019) Og det er den reelle pris! Altså ingen skjulte overraskelser i form af gebyrer, nødvendige abonnementer og tillægsmoduler, etc.”

- Hvad får jeg så for pengene?

”Du får leveret og installeret et suverænt og yderst professionelt stykke software til dit kasseapparat. En pålidelig løsning som via de løbende opdateringer vil være en tidssvarende medspiller i årene fremover”

- Hvad koster programmet i abonnement? 

”Som nævnt ovenfor; ingenting”

- Hvad koster nye versioner?

Du har fri adgang til at hente og installere nye softwareversioner de første 2 år efter anskaffelse af programmet. Og du kan til enhver tid se hvad de løbende opdateringer indeholder og tage stilling til om du vil hente og installere dem (og vi bistår selvfølgelig gerne med hjælp)”

- Hvad sker der så efter de først 2 år?

”Hvis du vil have opdateret programmet med en ny version koster det et mindre gebyr. Men har du ikke behov for at få opdateret, kører du blot videre med din eksisterende version”.

- Sælger I også hardware?

”Vi leverer og rådgiver naturligvis også meget gerne mht. den nødvendige hardware. Og garanterer samtidig også hermed at der heller ikke her bliver gået på kompromis med kvaliteten hvis vi også skal stå for den del af installationen”

- Hvilke krav stilles til hardware?

”Du skal bruge en PC, touchterminal eller tablet med Windows (minimum XP Service Pack 3). De mest gængse typer af periferiudstyr (printere, stregkodescannere, kasseskuffer, etc.) understøttes også”

- Kan TouchPoint forbindes direkte til en dankortterminal?

”Vi kan tilbyde en direkte integration til Verifone VX-820 og Yomani kortterminaler”

- Hvem har udviklet TouchPoint?

”Det har ICRTouch. Storbritanniens absolut førende i software til kasseapparater og relaterede produkter, som f.eks. til håndterminaler, backoffice, køkkenstyring, takeaway, booking og meget mere”

- Hvor kan jeg få en demonstration og evt. købe TouchPoint”

”ICRTouch sælger ikke direkte til slutbrugere men i stedet gennem et netværk af mere end 300 distributører og forhandlere. I Danmark varetages distributionen og forhandling af ALN Retail, suppleret med en række geografisk spredte forhandlere således vi også er landsdækkende. Kontakt os i første omgang på tlf. 60 470 470 eller via e-mail aln.retail@gmail.com for at høre nærmere om mulighederne ”